Freitag, 1. Februar 2013


Мали дечак се брине сам о мајци и двема сестрама


“Другари, данас око 16:00 часова у Чика Љубиној улици испред Маxија ме је зауставио један дечак који има једанаест година и љубазно питао ме да ли може нешто да ме замоли. Када сам му рекао да може рекао ми је да је гладан и да не тражи новац али би му пуно значило када би му купио литар млека и кило хлеба да… би он и сестре имале оброк.Иван Косановић, делите даље, малом Зорану је потребна помоћ:
Дечаку је име Зоран и има две млађе сестре. Отац их је напустио а мајка им је незапослена, немају стан, живе у Овчи у некој соби коју плаћају 5.000 динара колика им је и социјална помоћ. Када сам му купио потребштине љубазно се захвалио и отишао.
Касирка у Максију ми је потом испричала колико је мали Зоки храбар и како са једанаест година брине о трочланој породици и при томе иде у школу. Молим вас пошто је често ту, када и ако вас заустави купите му неку намирницу како би имао пристојан оброк. Не окрећите главу невољи и беди јер вам је потребно да се одрекнете пет минута времена и једне кафе у ресторану да би неко дете имало оброк.”

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen